Auburn (Clare Valley) 24 mei - 8 jun '14

8 juni 2014 - Auburn, Australië

Zat 24 mei ‘14

Nog eens kunnen uitslapen. Kort shoppingbezoekje gedaan en voor de rest veel gerust:p
Dit weekend ook terug zelf eten in elkaar knutselen. Helpt wel om de overvloeg van door de week te appreciëren;)

Zon 25 mei ‘14

Beetje vroeger op als gisteren om het huis en de tuin te helpen kuisen voor het bezoek van Tony’s zoon en zijn Russische verloofde vanavond.
Dit liep echter uit waardoor onze terugkeer naar Auburn naar morgenvroeg is uitgesteld..

Maa 26 mei ‘14

Veel te laat ingedommeld wegens Voetbal International (xD) ondanks dat ik wist dat ik om 5u weer op moest:s
2 uurtjes gereden tot de farm waar we er na het ontbijt meteen weer invlogen. Goede omstandigheden vandaag: perfecte werktemperaturen, goede sfeer in het herstelde team en tijdens de pauzes me opnieuw kunnen bijwerken met de pastry kookkunsten van uit het weekend;)

Din 27 mei ‘14

Geen werk vandaag door de te sterke wind en vele horizontale regen. In de plaats gechilled, gelezen (met kat Kushka) aan de te warme open haard en delicious quiche dinner en cake gegeten=)

P5270243

Woe 28 mei ‘14

Terug aan het werk nadat de hemel was opgeklaard. En meteen zeer productief ook dankzij de afgeladen volle bomen.
’s Avonds de 1ste wedstrijd van State of Origin gekeken. Een ruw en snel Rugby Union-drieluik tussen Queensland (Chris) en New South Wales (Maria). Vandaag nipt gewonnen door NSW:)

Don 29 mei ‘14

Geen nieuws, enkel weer op schema na vermoeiende werkdag en kleine pijntjes..

Vri 30 mei ‘14

Alweer weekend na een week die voorbij gevlógen is! Voor de rest, pay slip ontvangen, homemade pizza, crème’ke, lachen met ‘Frenchie’ ’s manieren en koudelijke bed in :s

Zat 31 mei ‘14

Hele dag geluierd aangezien het toch weer cats and dogs regende, niets speciaals:)

P5310247310520142042

310520142049

Zon 1 jun ‘14

Idem als gisteren;p En opnieuw geweldig ge-spoiled bij dinner!:O
Ja, ik probeer jullie jaloers te maken met een wekelijkse foto van lekker voedsel :P

010620142051

Maa 2 jun ‘14

Monday bloody Monday. Maar dankzij de nog steeds afgeladen volle bomen gaat het wel goed vooruit:)
En net zoals (redelijk letterlijk) altijd wordt er over bijna niets anders als eten gesproken vanaf het dinner:p Na dat en een overheerlijk dessert 4 porto-proefrondes gehouden met Chris en Tony. O.a. een 25- en 37- jaar oude lokale vintage ;) Ik zal proberen er ene mee te smokkelen uncle Saimon!

020620142052020620142054

Din 3 jun ‘14

Meer van hetzelfde, veel olijven zien en nieuw eten en drinken proeven ;p
Fijne foto-terugblik op afgelopen 8,5 maanden ^^ en uitkijkend naar de toekomst=)

030620142056

Woe 4 jun ‘14

Werken met een plezierige sfeer tussen de collega’s maakt het toch eens zoveel leuker:) De dagen blijven voorbij vliegen zo!
Na de pluk vandaag nog eens naar de olijfolie-crusher geweest, met Lyn dit keer. Eerst verkeerd opgereden en daarbovenop niet genoeg naft om de dagelijkse terugweg (weer +/- 100km) te voltooien. Omdat we beide geen geld noch een gsm bijhadden dus wat centen geleend bij een gelukkig dichtbij-wonende vriend. 4u later en hongerig direct aan tafel geland:p
Aan het aftellen naar het WK ondertussen!
En ik besef trouwens ook dat ik sinds enige tijd al in het Engels ben beginnen denken, waar gaat dat naartoe :o

Don 5 jun ‘14

Geen nieuws goed nieuws?:)

Vri 6 jun ‘14

Na easy day at work (op de haperende harken na), het ‘verlengd’ weekend ingezet met fish & chips;)

Zat 7 jun ‘14

Niet uitgeslapen vandaag, wel met collega’s Neli en Maria in hun campervan naar Auburn geweest. Erna naar Taylor’s Wines Cellar Door en Clare Valley (beer) Brewing co.
Na het proeven van witte, rode wijnen, porto’s, ciders, stout- en ale-bieren; én een superbe dinner, 2 rugby-games en een film later uitgeput in bed beland.

P6070269070620142073

070620142078070620142079

Zon 8 jun ‘14

Was, shopping @ Clare, dessertje maken en lachen op Yt, m.a.w. rustige zondag:)

1. Nonkel Luc:
    9 juni 2014
    Dag Stefan,
    Fijn te horen dat het goed gaat met U. Wij maken ons op voor het WK in Brazilië. Gans België leeft mee, de Belgische vlag hangt bij ons en de buren uit. Het zou jammer zijn mochten ze de eerste ronde niet overleven. Good Luck daar in Australië! Nonkel Luc, tante Marie-Anne, Bert & Evelyne.
  2. Stefan Voet:
    14 juni 2014
    Hier ook hoor, en ik heb er vertrouwen in! Thanks;)